Podczas sceny z wozem opancerzonym, panele na dachu Corvetty Treya znikają i pojawiają się między ujęciami.
Podczas pierwszego przesłuchania Treya, jego kabura na krótko znika.
Bluzka Chase, podczas oprowadzania po izbie przesłuchań, raz jest zapięta na guziki, a raz rozpięta.
Kiedy Trey wjeżdża do garażu policyjnego, widoczny jest biały kierowca-kaskader.
Kiedy Mitch goni Vargasa radiowozem, ekipa filmowa odbija się w oknie budynku.
Kiedy Ceasar Vargas jedzie hotelową windą, w lustrze widoczna jest blenda do podświetlania i trzymający ją członek ekipy filmowej.
Czas w kamerze, której używa Troy zmienia się w nieprawidłowy sposób.
Kiedy Preston i Chase rozmawiają w restauracji, hamburger Prestona wielokrotnie w różnych ujęciach zmienia swoja pozycję (wyżej / niżej).
Pod koniec napadu na opancerzony samochód, kiedy wszystkie radiowozy policyjne odjeżdżają, widać członka ekipy filmowej w niebieskim podkoszulku kucającego na dole, z prawej strony ekranu.
Kiedy Trey idzie, by odwiedzić Mitcha w jego mieszkaniu, paragon na torbie z jedzeniem pojawia się i znika kilka razy podczas rozmowy przy drzwiach.
Kiedy Preston próbuje kopniakiem wybić szybę w wozie policyjnym, uwięzionym w śmieciarce, widać czarny kabel, którym ekipa odciąga szybę.
Podczas pogoni za wozem opancerzonym, radiowóz Mitcha nie ma przedniej szyby po stronie kierowcy, ale w niektórych ujęciach przednia szyba jest nietknięta.
Pod koniec filmu, kiedy Mitch i Trey zostają niemal wypchnięci przez hotelowe okno masą wody z basenu, Trey spina się z Mitchem zwyczajnymi kajdankami, kiedy jednak widać ich wiszących razem zaczepionych o poręcz, kajdanki mają znacznie dłuższy łańcuch.
Na początku filmu, kiedy Trey śledzi Prestona biorąc go za bandziora, Trey kuca za jego samochodem, którego tablica rejestracyjna jest w cieniu, by nagle się rozjaśnić, jak gdyby ktoś celowo ją oświetlił.
W niektórych scenach ze śmieciarką, można zobaczyć jak teoretycznie martwy kierowca kieruje i zawraca ciężarówkę.
W scenie kiedy kaskader Roberta De Niro ląduje na masce samochodu podczas pościgu za śmieciarką, można zobaczyć obsługę innej kamery filmującej to ujęcie pod innym kątem, na dole po prawej stronie ekranu (ale tylko w wersji filmu na format ekranu 4:3).
Film kręcono w Los Angeles (Kalifornia, USA).